Det måste betyda något?

det är verkligen svårt att ta sig upp ur sängen, ligger här fortfarande och bara drygar.. Det har hänt en märklig sak dom senast mornarna, varje morgon i tre dar i streck nu har jag vaknat exakt samma tid, 09:46 det måste ju betyda nånting? men vad? skumt är det iaf, jag vill ju sova längre nu när ja äntligen kan och får men då ska jag vakna tidigt ändå..

 

Jag tror bestämt att jag ligger kvar här i sängen ett tag till, ska plocka fram tv-spelet och spela lite crash :D det är kul det.. Känns som man är tillbaka i dom mindre åren när jag drog fram alla gamla tv-spel häromdagen. Men det är ett riktigt kul tidsfördriv.

 

 

gud va söt man kan vara ibland! nu väntar crash på att få springa nya banor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0