Julkänslor..

Hejsan!

Det märks att det är kallt och vinter ute nu, jag är så himla torr i ansiktet nu så jag ser ut som en tomat, så torr är jag så ville inte direkt gå ut och visa mig som jag ser ut. Men det var skönt att få vara hemma en dag.

 

Mamma jobbar eftermiddag idag så vi håller på att baka lussebullar här nu, och medans degen nu jäser så passar vi på att ställa upp julen i vårt hus. Gud va mysigt det är när alla stackar, stjärnor och allt julpyssel kommer fram. Jag älskar verkligen julen.. Nu vill jag att det ska bli december och julafton. Men till helgen är det iaf första advent, gud va mysigt, Jag längtar!

 

Men nu ska jag fortsätta att drömma mig bort bland alla julsaker här hemma. Hoppas ni har en bra dag. Ska försöka berätta om min dag i stockholm för er också men det är mycket att göra nu. Kommer nog upp lite bilder sen på vad vi fått upp för mysigt idag. :)


Kommentarer
Postat av: elin

på tal om tomat så tänkte jag tipsa om en jättebra återfuktande mask från makeupstore som heter hydrating mask tomato och innehåller just tomatextrakt! kan säkert vara bra för din hud nu när du är då torr + att du använder en fetare nattcreme både som dag och nattcreme eftersom den du är såpass torr. Försök att använda en som inte innehåller vatten, eftersom det torkar ut och inte är så bra om man är ute i kylan! :) kram

2010-11-24 @ 21:01:00
URL: http://eelfstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

ställ gärna en fråga i min frågestund ^^

2010-11-25 @ 11:43:52
URL: http://hhanssson.blogg.se/
Postat av: louise

Tack så mkt för tipset elin. : det är nog värt att prova. :)

2010-11-29 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0