ta lärdom av misstag..

Blev ingen uppdatering igår tyvärr, hela dagen igår gick åt till att jobba med vårt projekt arbete. Jag och Sofia var modeller igår, det blev en balsminkning på mig och en vattensminkning på sofia. Vi åkte ner till vattnet och fotade för första gången till vårt arbete ute, det blev riktigt bra bilder faktiskt. Idag kör vi på igen med sminkning och fotning. Känns nästan lite som att jag jobbar som fotograf nu för tiden, det är så himla kul.. Och när bilderna och sminkningarna blir så bra som dom blir så är det ju såklart mycket roligare. Idag blir det nog riktigt coola bilder, Vi får ett skogstroll/monster och en lite mer neutral sminkning som ska vara fin. Det blir utomhusbilder idag också.
Tjuvkika på bilderna från igår och idag kan ni göra här på bloggen i eftermiddag/kväll.

Ska försöka hinna med att plugga lite idag också och även försöka hinna träffa min pojkvän, blir nog att jag spenderar natten hemma hos han. På tal om skolarbete så är jag väldigt glad, jag har under 1:an och 2:an inte haft orken att lägga ner mig speciellt mkt för det har vart så mkt som fått mig att skita i det. Men eftersom jag nu går sista året och det är drygt ett halvår kvar tills den efterlängtade studenten är här så har jag känt mig mer taggad och det har varit så himla mycket lättare. Lärarna på skolan berömer mig för allt jag gör i skolan nu och de ser verkligen på mig att jag är väldigt duktig. Så det har fått mig att inse att det är verkligen värt att lägga ner sig på saker och ting. Så med det här vill jag bara säga att det är verkligen värt att lägga ner sig på skolan. Skit inte i det för ni kommer bara att ångra det till slut. Det är verkligen mycket kämpigare att få massa uppgifter och sånt efter sig. Ta tag i det när du väl har chansen. Jag har själv gjort det misstaget och jag kan säga att jag har verkligen lärt mig av det. Det är ett helvete och skolan känns bara så jävla tråkig när man har ställt till det för sig själv.

Det blev ett långt inlägg de här men jag fick skriva ur mig det jag ville. Nu ska jag återgå till mitt såkallade arbete ;) hehe! Hoppas ni får en bra början på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0