Tomt..

Oj här var det tomt.. Men det kan bero på att jag har haft fullt upp nu under helgen. Fredagen var jag kvar på skolan och fotade som vanligt på fredagskvällar. Sedan var det dags att packa och ladda för morgondagen när jag kom hem. I lördags stod nämligen Stockholm och AVENGED SEVENFOLD på schemat. Jag ska berätta mer om det, men det tar vi i nästa inlägg. Jag har mycket att säga om den resan, men vi tar det sen..

 

I söndags bestod förmiddagen av resande hem från stockoholm och resten av dagen umgicks jag med min pojkvän som jag saknade trots att jag bara var borta en natt. Blir nog så när man vant sig vid att sova bredvid honom nästan varje natt. hehe!

 

Sen har ju skolan kallat igen också så bloggen har tyvärr kommit lite på sidan av dom senaste dagarna. Inte min mening men sånt händer.

 

Mer om min stockholms resa tsm med Ida och Sofia får ni höra senare. Ska föra över bilder, filmer mm. till datorn för det har jag inte heller riktigt haft tid till ännu :s Så pröva att kom tillbaka lite senare eller imorgon så har jag kanske fixat det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0