veckans bilder

äntligen inne i värmen igen, kom precis hem från fotningen. Det blir riktigt kallt efter ett tag när man står ute och fotar så länge, men bra blir det. Här kommer några bilder från idag och igår.

 

 

Hoppas ni tycker det är lika kul att se bilderna som jag tycker, det känns som att det är en kul grej att visa er. Nu ska jag spendera resten av kvällen med min underbara pojkvän. Jag bestämmde nyss att vi ska faktiskt ta en 20-minutare i solariet och sen hyra en film och mysa. Jag är så himla frusen efter att ha varit ute vid vattnet och i skogen i princip hela dagen. brrr! 
Måste tacka tjejerna som jag gör projektarbete med också, det var riktigt kul idé vi kom på och slutresultatet ska bli så himla kul att se. Vi är ett bra gäng, och vi har kul. Vi har även börjat filma lite när vi fotar så det kan komma upp lite filmer då och då om ni har tur, håll utkick! :D


Kommentarer
Postat av: ems

As snygga bilder!!! :-)

2010-11-02 @ 18:01:41
URL: http://emmahartin.blogg.se/
Postat av: louise

tack så mkt gumman :)

2010-11-02 @ 18:47:54
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/
Postat av: mamma

superfina bilder som vanligt !

2010-11-02 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0