höstlov

börjar med att slänga upp några bilder från gårdagens fotning, det blev riktgit bra även denna gången.

 

Nu får det räcka, imorgon är det dags igen, denna gången utomhus. Det kommer bli en vattensminkning och en balsminkning. :) Jag är så sugen på att få se slutresultatet av vårt projektarbete nu.. tror att det kommer bli riktigt bra.

 

Nu är det äntligen höstlov, har inget planerat direkt under lovet faktiskt. Det är ju halloween helg nu men tror det får bli en lugn sådan för mig i år. Bloggdesignen kommer inom en snar framtid att förnyas också, jag och min kära vän ida tänkte pyssla lite med den nu under lovet.
Nu ska jag nog ta mig en dusch snart och sen göra klart lite skolarbete, bra början på mitt lov, haha!

 

Hoppas ni får en bra halloweenhelg :D


Kommentarer
Postat av: josefine

Du är super duktig på att fota lousie! :D

2010-10-30 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0