11 månader...

Ja i fredags hade jag och min älskling 11 månader tillsammans, det firade vi lite extra med tacos och idolmys.



Det har inte hänt så mkt under helgen om jag ska vara ärlig, jag har försökt att kurera mig från min jävla förkylning men den tycks aldrig ge sig. så har sett en del filmer under helgen och fetat mig med chips och godis för att inte bli allt för ledsen.

Imorgon är det dags för en ny skolvecka och jag måste verkligen försöka ta mig iväg nu, går ju inte va borta mer än en vecka man blir ju så mkt efter :/ hoppas att jag orkar ta mig iväg..

resten av söndagskvällen ska jag spendera hemma utan sällskap, vilket inte är så roligt men får väl roa mig mammas ;) ska nog faktiskt lägga mig och titta första avsnittet av ensam mamma söker ikväll, lite lill gammal sådär men vem bryr sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0