just nu..

..sitter jag här hemma runt köksbordet med malin mittemot mig, hon sitter och gör nagelförlägning på sig själv. Det är lite spännande att se hur det går till faktikst. Så nu snart är det min tur att får naglarna fixade. Inte idag dock men inom en snar framtid.

Skoldagen idag gick bra trots att den var himla seg där efter lunchen. På sista lektionen som var rörlig bild så ska vi göra en kort film, vi fick spåna lite i vad vi ville göra och vi har nog en idé klar nu. Det kommer bli en slags kärleksfilm, där ni kommer få se vad lätt det är att misstolka varandra. Den kommer handla om otrohet mer vill jag inte säga. Jag kommer förmodligen lägga upp den när den blir klar, som inte lär bli än på ett tag eftersom vi inte ens börjat än ;)

Emma kommer snart förbi också så jag ska spendera min måndagskväll med två underbara vänner. Sen ikväll är det ju "lite sällskap" också, det får vi inte missa. Jag kommer sitta bänkad även denna måndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0