Nystart..

Efter detta underbara sommarlov som fått mig att totalt glömma bort att skriva så kör vi nu på en nystart.
Sommaren har gått ortoligt fort trots att jag inte gjort så mkt känns det som. Men nu har skolan satt igång iaf och jag är inne på mitt tredje och sista år, det känns skönt.

Vad jag har gjort under sommaren tänker jag inte dra i ett och samma inlägg för då blir det långt, men jag tänkte att jag slänger in några inlägg då och då med bilder osv..

Från det ena till det andra, idag är jag fortfarande sjuk (tråkigt nog) så sitter hos min pojkvän och försöker fördriva tiden tills han kommer hem. Vad ska man göra egentligen när man ligger hemma och är sjuk? tiden går ju så otroligt sakta så det finns inte.. Har iaf laddat ner en film som jag såg hugo rosas tipsade om i ett inlägg, ska iaf tvinga min pojkvän att vi ska lägga oss och kolla på den sen. Hoppas den är sevärd!

När jag ändå pratar mkt om mig och André så kan jag lika gärna slänga upp några fina bilder på oss från när vi var på semester på Kusten i sommras.










om en månad så har jag ett helt underbart år med min älskling..
Du betyder så mkt för mig, du är så fin, underbar och den bästa pojkvän man kan önska sig.
Jag älskar dig André! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0