sommarens semester på kusten Del 1..

Tänkte att jag kunde slänga upp några bilder från kusten när jag var där i sommras. Jag följde med min pojkvän och hans familj dit. Vi bodde i ett hus en vecka, som låg i Väjern, det är ett ställe som ligger mitt emellan Smögen och Kungshamn. Det var en riktigt härlig vecka där nere. Jag bara älskar kusten. En sommar utan att ha varit där då är det ingen riktig sommar.






Tre fina bilder från Väjern. Det är vid några klippor där vi var och fiskade krabbor och solade.

























Nu får det nog räcka för idag, finns en hel del fler bilder men orkar inte mer nu.
emma är här nu så ska umgås med henne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0