tisdag

Nyss hemkommen från skolan, sitter här i köket nu och har precis slängt i mig lite köttfärssoppa. Mamma står och bakar bullar så snart ska jag provsmaka ett gäng varma bullar :) mums! Synd att man inte gillar mjölk längre, jag minns när man var liten att man alltid åt nybakta bullar med iskall mjölk till och det var ju så himla gott. Men får väl gå ändå, bullarna är ju trots allt lika goda utan mjölken.



Emma kommer snart upp och jag ska spendera resten av dagen med henne. Hon sover även här inatt, det blir mysigt. Ikväll är det ju idol också så man måste ju bänka sig framför tv:n även denna kväll.

Nu har jag bestämt tid med malin för nagelförlägningen också, så på fredag så ska mina naglar äntligen bli långa och fina. Det har blivit som ett litet intresse att fixa naglarna så att dom blir fina med alla möjliga fina lack.

Vi skrev klart manuset idag också till humletorp filmen "det ballade ur" haha! På torsdag åker vi iväg till humletorp som ligger jämt utanför Sunne. Vi blir kvar över natten. Där ska våran klass spela in denna film med hjälp av ettor och tvåor som skådespelare. Hoppas att vi får ihop detta, vi fick ju våra utbrott på detta jävla manus idag, men det ska nog gå bra.

Nu åkte första plåten med bullar in i ugnen, snart är dom mina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0