Här hade man visst en blogg..

Ja blogg vare ja, här har det varit tomt länge nu och det kan väl bero på att jag inte orkat helt enkelt. Men nu ska jag försöka ta tag i den igen för er som vill veta de. Så nu är det bara läsa på. Har ju en hel del bilder från nyår, shopping och fotografering bl.a. och massa annat som jag har att visa er.

 

Idag har det inte hänt så mkt faktiskt, blev ingen skola pga att jag vaknade med spräng huvudvärk och hade ont i ögonen så ja inte orakde ha dom öppna ens. Det var hemsk känsla, skulle kolla på mobilen men de gick inte så bra, de va för ljust och det gillade inte mina små blå.. Men nu är jag pigg och glad och har precis käkat mat.

 

Ikväll ska jag till min pojkvän för han har gjort en överraskning åt mig så jag skulle vara där vid 20:00, spännande! Vad kan detta nu vara för påhitt?! ser fram emot en bra kväll iaf. Hade tagit några bilder på dagens facelook också men naturligtvis så hittar jag ju inte sladden till kameran så de blev inget med de tydligen, typiskt! Får se om jag finner den sen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0